ثبت یادداشت در برگه ها

یکی از دغدغه های اصلی در اکثر قسمت های مختلف نرم افزار، ثبت اطلاعات هایی بود که بنا به نیاز باید در قسمتهای مختلف ثبت می شد.

در برخی موارد استفاده از فیلد توضیحات ممکن بود که نیاز ما را رفع نماید ولی از طرفی نیز باعث می شد که مثلا نخواهیم این اطلاعات در چاپ بیاید ولی در فاکتور یا صورتحساب ما، ثبت شده باشد.

با توجه به این نیاز، تصمیم به طراحی سیستم مدیریت یادداشت شد و این ویژگی در حال حاضر در دسترس می باشد.

شما می توانید در اکثر قسمت های برنامه، بنا به نیاز خود، اقدام به ثبت یادداشت نمائید بدون اینکه مثلا سهوا آن یادداشت در چاپ فاکتور، رویت شود.

این سیستم امکانی را فراهم می نماید تا در فرمهای زیر، بتوانید یادداشتهای خود را ثبت کنید و بصورت آرشیو در سیستم نگهداری نمائید:

✅ فرم تعریف اشخاص

✅ دفترچه تلفن: با توجه به امکانات بسیار خوب در دفترچه تلفن، همچنین نگهداری سوابق یادداشت، میتوان از این ویژگی بصورت یک CRM ساده نیز استفاده نمود.

✅ فرم فاکتور فروش، برگشت از فروش، پیش فاکتور فروش

✅ فرم فاکتور خرید، برگشت از خرید

✅ لیست دریافت ها، چک های دریافتی

✅ لیست پرداخت ها، چک های پرداختی

✅ لیست هزینه ها

✅ لیست درآمدها

✅ حواله های حسابداری

✅ ثبت سند حسابداری

برای استفاده از این امکان، نیاز نرم افزار خود را به آخرین ورژن بروزرسانی نمائید.

خبر خوب اینکه: این ویژگی، بصورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. 😎


تاریخ انتشار: 1404/06/06
Some text some message..